Re: Problem z instalką .NET Framework 2.0

Autor: |:: bormac ::| <borowczak_at_ara-plus.com.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 11:20:21 MET DST

fijaksoft napisał(a):
> co to znaczy "juz na poczatku"? - czy pokazuje sie cokolwiek?

Nie - właśnie nie pojawia się zupełnie nic. Tak jakby okno
dialogowe pojawiło się poza obszarem ekranu. Ale na pasku zadań nic
nie ma. Nie ma też na liście aplikacji w Menedżer zadań. Jest tylko
proces instal na liście procesów.

> Sprobuj wypokowac instalke, za pomoca WinRara, i odpalic setup, albo .msi

próbowałem odpalać plik msi - wołał, że muszę użyć instal.exe
- robiłem to i problem wracał do początku

> Probowałem w trybie awaryjnym
> w trybie awaryjny usluga windowsinstaller nie dziala, wiec nie odpalisz
>
> - pojawiło się okno dialogowe
> watpie, ja nie mam neta w domu a fw2 mam

to już się dowiedziałem, że nie w tym problem

dzięki
maciej