Re: Problem z instalką .NET Framework 2.0

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 09:51:58 MET DST

fijaksoft napisał(a):
> [...]
co to znaczy "juz na poczatku"? - czy pokazuje sie cokolwiek?
Sprobuj wypokowac instalke, za pomoca WinRara, i odpalic setup, albo .msi

Probowałem w trybie awaryjnym
w trybie awaryjny usluga windowsinstaller nie dziala, wiec nie odpalisz

- pojawiło się okno dialogowe
watpie, ja nie mam neta w domu a fw2 mam

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)