Re: Problem z instalką .NET Framework 2.0

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 12:38:59 MET DST

> to już się dowiedziałem, że nie w tym problem

Hmm no to masz problem... ja bym sporbowal wejsc na windowsupdate
(czasami u mnie http://windowsupdate.microsoft.com/ sa rzeczy ktore sie
nie zainstalowaly poprzez wlaczone aktualizacje automatyczne), i
zaintsalowac wszelkie rzeczy jakie tam sa, wtedy bedziesz miec niby
najnowsza wersje windowsa, i jego bebechow
i wtedy sprobowac fw2
jesli sie nie uda to nie wiem, pozostaloby przeinstalowanie kompa, albo
grzebanie poprzez progtramy regmon filemon, debuggery itd co on probuje
wykonac, ze mu nie idzie.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)