Re: RAMDRIVE i Pliki tymczasowe w Operze

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 11:58:57 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Lawrens Hammond
>o, to sobie odpuszczę. Tak właśnie pojmuję RAMdysk, jako wydzieloną część RAM.
>Ale aż nie bardzo mi się wierzyć chce, żeby to było wolniejsze... Oczywiście,
>przepisowe 2 MB na dysku startowym zostaje, reszta w RAM... Nawet robiłem
>kompresję drivespace ramdysku i system wcale od tego nie zgłupiał i nie
>wywalił się, ani nie spowalniał, wszystko chodziło galanto. Tylko, że swap
>wtedy był na zwykłym. Ale to w W98...
>W W98 dało się... a tu?
>OK, nie przynudzam...

Swap z założenia służy do tego, aby wyrzucić nań nieużywaną pamięć, żeby
zostawić więcej wolnego RAM-u dla procesów, które tego RAM-u potrzebują.
Dlatego przerzucanie z RAM-u do RAM-u nie ma wiele sensu w sensie
zajętości tegoż, a tylko spowalnia działanie całego systemu. Pewnie poza
pewnymi szczególnymi przypadkami, które jak zwykle się mogą znaleźć.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Ostatnie  osiem linijek od razu zniechęca do
\  Kruk@epsilon.eu.org   / dalszego czytania(Marta Jermaczek)