Re: RAMDRIVE i Pliki tymczasowe w Operze

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 11:44:09 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnef82l2.8f0.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Ramdysk, to taka wydzielona część pamięci fizycznej komputera udająca,
> z poziomu systemu operacyjnego napęd pamięci masowej.
> Jeśli jednak nie mylisz, to Twoje rozwiązanie nie ma sensu.

o, to sobie odpuszczę. Tak właśnie pojmuję RAMdysk, jako wydzieloną część RAM.
Ale aż nie bardzo mi się wierzyć chce, żeby to było wolniejsze... Oczywiście,
przepisowe 2 MB na dysku startowym zostaje, reszta w RAM... Nawet robiłem
kompresję drivespace ramdysku i system wcale od tego nie zgłupiał i nie
wywalił się, ani nie spowalniał, wszystko chodziło galanto. Tylko, że swap
wtedy był na zwykłym. Ale to w W98...
W W98 dało się... a tu?
OK, nie przynudzam...

--