Re: porzucone sesje na TS 2000

Autor: Roman Rogóż <xx_at_krakow.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 11:23:21 MET DST

Lucky napisał(a):

> jezeli sesja jest aktywna to sie nikt do niej nie podlaczy. Taka sesja
> "zombie" (teoretycznie aktywna ale w praktyce juz nie) powstaje np. w
> przypadku resetu komputera z ktorego byla sesja, a czasami nawet w przypadku
> zamkniecia komputera klienckiego bez wczesniejszego wylogowania sie z sesji
> terminalowej.
Hmmm, a mnie zachwalano że usługi terminalowe to doskonałe rozwiązanie
na zrywane łącza i zawieszające się terminale bo bez problemu podejmują
zerwane sesje.

> Pozostaje albo doedukowac uzytkownikow albo ustawic limity
> czasu na sesje we wlasciwosciach protokolu RDP (np. na aktywna sesja 8h,
> potem ma sie zrobic disconnect i po kolejnych np. 8h ma byc zresetowana).
Wolałbym żeby trzy terminale tworzyły trzy sesje i po ponownym
uruchomieniu podłączały się do "swoich" sesji

> Do sesji disconnect powinno sie dac bez problemu podlaczyc (podlaczanie
> odbywa sie na podstawie loginu - userA nie podlaczy sie do sesji w stanie
> disconnect, w ktorej zalogowany byl userB)

Wszyscy trzej użytkownicy logują się na to samo konto, dopiero we
właściwej aplikacji bazodanowej logują się na własne konta.
Czy nie da się wymusić przypisania sesji do terminala na podstawie
adresu IP MAC albo jakiejś zmiennej ?
Dzięki za wyjaśnienia
Romek