Re: svchost - najwredniejszy proces w XP

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 13:28:57 MET DST

"Rados3aw Sokó3" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2006082809403600@grush.one.pl...
> ZOMO napisa3(a):
>
> Na 100% taka nazwa?

> Oryginalnego Service Hosta NIE DA SIE UBIA, nawet z konta
> administratora. Czyli masz jak?? wirusow? podróbke najpraw-
> dopodobniej.

no to niezle - wlasnie patrze na moj komputer w robocie i mam tu
w Task Managerze 6 procesow svchost.exe - User Name dla nich
to SYSTEM (x2), LOCAL SERVICE (x2), NETWORK SERVICE (x2)
Poexperymentowalem i udalo mi sie ubic dla SYSTEM i LOCAL SERVICE
ubicie NETWORK S. skonczylo sie restartem
wiec troche prawdy w tym jest, jednak nie do konca

ZZ