IBM ThinkPad i karta pcmcia- problem

Autor: Bartosz Bocianowski <b.bocianowski_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 14:03:09 MET DST

Witam!
Mam IBM ThinkPad R51e i podłączyłem pod niego kartę iPlus Modem
PCMCIA Sony Ericsson GC89 EDGE/WLAN, kiedy łączę się przez
aplikację iPlus z internetem komputer przestaje reagować. Robi się
czarny ekran i jedyna możliwość wyłączenia go to... wyjęcie
baterii.
Sądziłem, że to może jakiś konflikt z hibernacją, ale jej
wyłączenie nie pomogło.
Karta jest na IRQ 20 i Windows XP Pro nie wykrywa konfliktów