Re: czym to jets spowodowane tray ?

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 13:27:19 MET DST

W wiadomości: ecuclf$q30$1@news.lublin.pl,
Luke <paranid@poczta.onet.pl> napisał(a):
> witam
> nie potrafie zrozumiec tego windowsa xp. z win 2000 takich przygod nie
> bylo. jak to do cholery jest, ze loguje sie 5 razy i wszystkie
> potrzebne ikonki w trayu mam, loguje sie ktorys raz z kolei i juz nie
> ma wszystkich ? potem znowu sa, potem nie ma, no taka loteria ? zanych
> opcji w tym czasie nie zmienialem i nie zmieniam. loguje sie
> oczywiscie na to samo konto. czy ktos moze mi to wyjasnic ?
> pozdrawiam

Witam!

Może zadziałało autoukrywanie ikonek w trayu.

Właściwości paska zadań i menu Start ->
Zakładka "Pasek zadań" ->
Grupa "Obszar powiadomień" ->
Checkbox "Ukryj ikony nieaktywne", przycisk "Dostosuj", itd.

Po zainstalowaniu XP powinny być dymki z informacją dla nowego użytkownika
aby zapoznał się nowymi funkcjami interfejsu użytkownika. Z czasem dymki
znikają.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski