czym to jets spowodowane tray ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 11:25:12 MET DST

witam
nie potrafie zrozumiec tego windowsa xp. z win 2000 takich przygod nie
bylo. jak to do cholery jest, ze loguje sie 5 razy i wszystkie potrzebne
ikonki w trayu mam, loguje sie ktorys raz z kolei i juz nie ma
wszystkich ? potem znowu sa, potem nie ma, no taka loteria ? zanych
opcji w tym czasie nie zmienialem i nie zmieniam. loguje sie oczywiscie
na to samo konto. czy ktos moze mi to wyjasnic ?
pozdrawiam