Re: Menu kontekstowe w OE

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 05:05:03 MET DST

Marsjanin news:yzmqdm9q396z$.dlg@marsjanin.tk napisal [-a]
> Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to niedziela, 27-go. Nieco po 4-ej.
> Nagle zza rogu 1634Racine wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
> [pl.comp.www]
> Nie do końca.

tzn co "nie do konca" ? nie do konca "www powinny byc robione wg
sztywnych standardow i co do tego, to chyba nie ma watpliwosci" ?
Wiesz, moze juz trzymajmy sie precyzyjnie odniesien do tekstu.

a tak na dluzsza mete - cos mi sie wydaje,ze zaniżamy poziom grupki :))
przeciez rozmowy o otwieraniu lub nie stron przez opere [zwlaszcza przez
opere] to jakas jalowa dawno przerobiona gadka, zawsze mozna oczywiscie
uwspolczesnic ja, wszak cos tam sie w w3c zmienia, final jest taki, ze to sa
najnudniejsze pisaniny w sieci, zawsze sprowadzaja sie do polecen typu: a
pokaz mi z 3-y www, ktore to i tamto :) w operze, a to i tamto jednoczesnie
w IE - a i tak wiadomo doskonale, masz o tym tysiace notek w sieci, ze cos
zawsze w operze sie nie otworzy, a w IE tak. A przyklady ot tak pod reka? a
ja nie mam ot tak pod reka przykladu na to i na tamto - to tak jakbys pytal,
czy znam www ktora jest tak naprawde jedna strona, bez linkow i tym
podobnych. Odpowiem: tak, oczywiscie widzialem, sa takie www, ale W TEJ
CHWILI nie mam pod reka konkretnego adresu, bo mnie specjalnie takie www
nie obchodza, nie szukam ich z lupa.