Re: program,jako usluga

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 03:04:05 MET DST

Franciszek Sosnowski news:lfaf8kdp0l2w.p7vnai98dk49.dlg@40tude.net napisal
[-a]
> Dnia Tue, 22 Aug 2006 22:22:34 +0200, Piotr Krzyżański tak nawijal:
> No i pomijajac ubijanie celowe, to usluga sie nie ubija
> kazdorazowo przy wylogowywaniu. Jak masz emula, to ciezko
> zeby emul odpalal sie za kazdym razem jak sie logujesz :)

znaczit jest tak, jak rozumiem: emul, jako usluga dziala, widze w trayu
ikone mula, jest wylogowanie w inne konto -> nadal dziala, ale [pytam, bo
chwilowo mam jedno konto, beda inne, wiec chce wiedziec, jak to bedzie]: ale
na tym drugim koncie dziala nadal, lecz w tle, nie widac ikony, czy "odpala
sie" z widoczna ikona ?