Re: program,jako usluga

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 20:17:24 MET DST

Dnia Sun, 27 Aug 2006 03:04:05 +0200, 1634Racine tak nawijal:

> znaczit jest tak, jak rozumiem: emul, jako usluga dziala, widze w trayu
> ikone mula, jest wylogowanie w inne konto -> nadal dziala, ale [pytam, bo
> chwilowo mam jedno konto, beda inne, wiec chce wiedziec, jak to bedzie]: ale
> na tym drugim koncie dziala nadal, lecz w tle, nie widac ikony, czy "odpala
> sie" z widoczna ikona ?

Z ta ikona bywa niestety problem - cza sobie zapuscic 'emula'
z menu, wtedy pojawia sie ikona. Oczywiscie definiujemy emula
jako jednoinstancyjnego, bo inaczej odpali sie drugi watek.
Ale to chyba problem systraya, ktory sie czasem sypie, bo taki
problem zaobserwowalem nietylko z emulem, ale z innymi tez.
Standardem jest tu np. outpost, ktoremu notorycznie 'brakuje'
ikony.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...