Re: norton ghost

Autor: habros <habros_at_op.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 12:14:41 MET DST

RyAn napisał(a):

> Snapshot www.drivesnapshot.de/en
> używam od roku - jestem zachwycony.
> Tańszy,szybszy.
> Najnowszego Ghosta znam - to program PowerQuesta DriveImage
> który teraz nazywa się Ghost. Nie jest najgorszy ( też go
> używałem zanim nie znalazłem SnapShota.

Nie mam ostatnio czasu na nic .A z moim angielskim takielinki musze
czytac ze slownikiem w reku i dlugo mi schodzi.

krotko: chodzi mi o taki program ktory pozwolilby mi zrobic cos takiego:

mam xpeka zainstalowane ze 40 aplikacji i robie sobie obraz systemu z
zainstalowanymi moze 3-5 programami (chodzi o to zebym mogle je sobie
wybrac w jakims menu) a w razie czego robie format i mam system z tymi
3-5 programami)