Re: norton ghost

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 13:16:23 MET DST

Użytkownik "habros" <habros@op.pl> napisał w wiadomości
news:ecmiim$tdi$1@news.onet.pl...
> mam xpeka zainstalowane ze 40 aplikacji i robie sobie obraz systemu z
> zainstalowanymi moze 3-5 programami (chodzi o to zebym mogle je sobie
> wybrac w jakims menu) a w razie czego robie format i mam system z tymi
> 3-5 programami)

Tyle, że w rejestrze i katalogach systemowych pozostaną dane od reszty
programów. Idealnie byłoby zrobić taki backup po odinstalowaniu tamtych
programów (choć pewnie i tak zostanie bajzel). Oczywiście można jeszcze uzyć
jakiegoś cleanera systemu pewnie...

Ja tam polecałbym Ci Ghost'a 2003 i walnięcie całej partycji - Ghost dzieli
to na pliki 2GB i mozesz sobie to ponagrywać na DVD. Taki backup także
pakuje (jeśli wybierzesz tę opcję).

Teraz zajrzałem specjalnie do Ghosta 2003 by Tobie odpisać i tam widzę tylko
backup dysku/partycji.

Może Ghost 10.0 ? Ale ja tego g**** nie będę instalował. Poznałem 9.0, a
wiem że 10.0 jest podobne. Po prostu mam płytę tylko do ew. odpalenia Ghosta
DOS (choć i tak wolę z dyskietki Ghosta 2003). Zawsze jednak warto trzymać,
bo FDD wymiera powoli, a może też nawalić.