Re: Problem z kontami na xp

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 10:12:58 MET DST

Luke napisał(a):
> Witam
> moja wiedza w tym temacie nigdy rozlegla nie byla, a na dodatek ostatni

o dziwo udalo mi sie tego dokonac co chcialem, ale nie panel
sterowania-user accounts tylko dopiero z administrative tools-users
groups itd. dziwne to troche dlaczego nie da sie tego zmieniac w panelu
sterowania bezposrednio z user accounts,mimo ze w pomocy jest napisane,
ze tam sie takich rzeczy dokonuje, moze u mnie ten system jest jakis
lekko sfiksowany ?