Problem z kontami na xp

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 02:14:59 MET DST

Witam
moja wiedza w tym temacie nigdy rozlegla nie byla, a na dodatek ostatni
raz instalowalem win2000 ze 3 lata temu a teraz ten nieszczesny xp.
sytuacja wyglada tak:
1.zainstalowalem xp i chyba od razu bez pytania sie jestem jako
administrator (to rozumiem) z nazwa administrator. nie moge tej nazwy
zmienic, moge zmienic tylko haslo i obrazek, ktory wyskakuje podczas
logowania.
2.chce zalozyc konto ale BEZ uprawnien administratora. nie moge. musze
najpierw zalozyc DRUGIE konto z uprawnieniami administratora (potem NIE
MOGE go juz skasowac mimo ze jestem zalogowany na tym koncie
administrator (tym pierwszym), i dopiero potem moge utworzyc konto z
tymi limitowanymi uprawnieniami.
w rezultacie mialbym 2 konta z uprawnieniami administratora i jedno z
limitowanymi.
czy to jest normalne, czy moj system jest skopany delikatnie mowiac ?