Re: [OT] Problemy z dyskiem

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 09:20:48 MET DST

"Michal Kawecki" napisał:

> Sorry jesli naruszę Twój spokój ducha, ale Partition Magic nie ma się nijak
> to powyższego stwierdzenia ;-). Poszukaj w necie opinii na temat tego
> programu, a zwłaszcza wypowiedzi użytkowników, którzy padli ofiarą jego
> niespodziewanych zawieszeń...

A od kiedy to, cny panie Michale, operacje na partycjach niesystemowych, w
dodatku znajdujących się na innym fizycznie dysku, wymagają restartu, i to
_przed_ wykonaniem tych zadań? Taka sytuacja zdarza się tylko wtedy, kiedy
_wybrano_ akcje ingerujące w partycję systemową. Ale, oczywiście, winny jest
ten Partition "Magic" Killer. Bo po co dał się uruchomić pod Windą? Swoją
drogą, tak do statystyki, przydałaby się informacja, która wersja PM i jakie
wielkości tudzież rodzaj partycji.

JoteR