Re: Problemy z dyskiem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 07:34:58 MET DST

Użytkownik "Piotr" <grahan.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ecjrqr$kp4$1@inews.gazeta.pl...
> Mam dziwny problem z dyskiem, otoz jakies dwa dni temu postanowilem na
> drugim (w sensie fizycznym) dysku twardym scalic dwie partycje, akurat mam
> firmowego Partition Magic pod reka wiec powinno pojsc ladnie i gladko.

Sorry jesli naruszę Twój spokój ducha, ale Partition Magic nie ma się nijak
to powyższego stwierdzenia ;-). Poszukaj w necie opinii na temat tego
programu, a zwłaszcza wypowiedzi użytkowników, którzy padli ofiarą jego
niespodziewanych zawieszeń...

> [...]
> zainstalowane
> Arachne, wiec przynajmniej moge spytac o rade. Da sie z tym cos zrobic w
> domowych warunkach ? Podejrzewam ze z nieznanych przyczyn szlag trafil
> tablice alokacji plikow, ale same dane powinny nadal znajdowac sie
> fizycznie
> na dysku. Mam ostatni backup sprzed okolo miesiaca na kilku plytach DVD,
> jednak szkoda kilku rzeczy, m.in. postepu w kilku pisanych programach. Po
> opisaniu sytuacji 'profesjonalny serwis odzyskujacy dane' wycenil mi to na
> taka kwote ze spokojnie moglbym kupic dwa nowe dyski, przywrocic kopie,

Spróbuj podmienić bootsektor tej partycji na kopię zapasową przy pomocy
Testdisk http://www.cgsecurity.org/ (polecenie Backup BS). Tu leżą opisy:
http://www.cgsecurity.org/phpwiki/index.php/examples .

--
M.   [MS-MVP]