Re: co jeszcze do legalnosci (poza naklejka)

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 09:31:05 MET DST

Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <dch@spam.precz> napisał w wiadomości
news:echiqm$s4f$1@inews.gazeta.pl...

> Akurat samochod nie jest tego najlepszym przykladem, ale udowodnij ze TV
> jest Twoj.
> Zreszta nie wiem o jakich latach piszesz, bo cos mi sie wydaje ze mylisz
> potrzeba przechowywania
> fv na potrzeby US (btw to jest w praktyce 6 lat) z potrzeba posiadania fv
> aby udwodnic ze nabylo sie
> jakis towar legalnie.

To mnie też interesuje
te 5 lat(+do końca roku..)
Zastanawiam się czy duża firma
mając oprogramowanie MS
po 5 latach wyszukuje faktury
zakupu wszelkich (stutysięcy)
przedmiotów i wyłuskuje ta za MS-owe
i odstawia na dalsze przechowywanie?

.ciekawe czy żeby udowodnić prawo posiadania,
powiedzmy biurka, za powiedzmy 20 lat,
muszą cały czas przechowywać te faktury?

Artur(m)

PS teraz do mnie to dotarło
Na szczęście jestem "mała firmą"
i nie wyrzucam żadnych dokumentów:)