Problem z komputerem i systemem XP - co robic

Autor: Krzysztof <kgkrzysztof2_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 13:07:10 MET DST

Jak usunac zbedny system z komputera?

Musialem wczoraj przeinstalowac sytem, wszystko ok. ale jakims cudem oprocz tego co wczoraj
instalowalem sa jeszcze dwa. Czy jest gdzies mozliwosc podejrzec jaki jest obecnie uzywany i usunac te
dwa pozostale.

Po wlaczeniu kompa widac trzy mozliwosci wybrania systemu, pierwszy ok., drugi i trzeci nie uzywany i do
wyrzucenia. Tych dwoch nie moge recznie wyrzucic bo pojawia sie info ze sa obecnie uzywane.

Bardzo czesto musze przeinstalowywac system, nie wiem czy to jest problem systemu, kompa czy kiepski
ze mnie fachowiec. Czestko komp bez zadnych przyczyn sie sam resetuje.

Prosze o wyczepujaca porade.

Krzysztof