Re: s³ownik Collins'a z HDD ?

Autor: Janusz Pawlowski <universis_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 09:49:21 MET DST

WinXP napisa³(a):

> Skoro tylko do t³umaczeñ, to d¼wiêki nie s± Ci potrzebne.
> Wejd¼ wiêc na stronê producenta s³ownika i korzystaj±c z formularza uzyskaj
> klucz niezbêdny do pracy BEZ P£YTY (oczywi¶cie bêdzie to praca bez
> d¼wiêków) - w firmie wszyscy tak zrobili¶my.

dziêkujê za wszystkie odpowiedzi - tj. te poni¿ej te¿. Uruchomi³em
Collins'a z
pomoc± Deamon'a_CD. Rzeczywi¶cie nie pracuje d¼wiêk w takim uk³adzie,
ale to
te¿ zrobi³em, wiêc zkorzystaj i TY z tego , zrób i Ty, a wlasciwie ca³e
biuro
mo¿e to zrobiæ. To by³o prostsze ni¿ pisanie do producenta po klucz.
Mnie dzwiêk jest potrzebny bo post swój napisa³em w³a¶nie z Anglii
gdzie uczê siê angielskiego i wymowa jest mi potrzebna.
Sprawa ma siê tak : Collins szuka p³ytki CDROm na pierwzej "cdromowej"
 literce dysku, gdy go nie znajduje idzie do nastêpnej, ale d¼wiêk to
tylko z pierwszej potrafi odczytaæ, wiêc ca³o¶c sprowadza sie do tego
¿eby
uczyniæ tego sztucznego "CDROMa" pierwszym cdromem. W XP jet panel ste
rowania, w nim narzêdzia administracyjne,potem zarz±dzanie komputerem,
 a tam z kolei zarz±dzanie dyskami W Win95/98 jest panel sterowania
w nim menager urz±dzeñ, wnim CDROM i jego w³a¶ciwo¶ci na prawym
przycisku
 myszki. Wiêc u mnie by³o tak : prawdziwy cdrom dosta³ po zamontowaniu
t± sam± literkê co mia³ czyli "E","sztuczny" cdrom dosta³ wiêc literkê
"F".
 Klikn±lem na polu tego "sztucznego " CDRomu w zarz±dzaniu dyskami -
prawym przyciskiem - potem lewym wybra³em pozycje z menu zmieñ literkê
 dysku i chwilowo zmienilem na "G" , po tym klikn±³em na tym prawdziwym
 i dalem mu literkê F - w tym momencie "zwolni³a" siê literka "E" wiêc
klikn±lem na "sztucznym i dalem mu j±, potem powrót do " prawdziwego "
cdromu - da³em mu literkê "F" - ot tak dla porz±dku ¿eby nie by³o
pustej literki miêdzy tymi cdromami. I tyle - potem monta¿ obrazu
Collinsa - bêdzie ju¿ z dzwiêkiem.