Re: Znikające pliki W2K

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 10:43:59 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ece8f4$4rp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 20 GB to znowu nie tak wiele

A, mea culpa - nie zwróciłem uwagi na to pierwsze zdanie z podziałem dysku
;-). Dysk jest dobrze podzielony, sam od pewnego czasu stosuję 20 GB na
partycję systemową, żeby uniknąć kłopotów z okresie roku-dwóch. Jest to
jeszcze na tyle mało, żeby obraz tej partycji nie zajmował zbyt wiele
miejsca. Poza tym mój Drive Snapshot potrafi pomijać wybrane katalogi (do
listy dodaję te zawierające śmieci) i pliki typu pagefile.sys...

> Ciekawe, czym została założona ta ostatnia partycja. Jeśli systemowym
> narzędziem, to obsługa BigLBA musiała być właczona. A Partition
> "Destroyer"
> Magic 8 (wg opisu) obsługuje prawidłowo partycje do 160 GB. Czyżby to był
> czyżyk? ;-)

A ja się zastanawiam, skąd w PM akurat takie ograniczenie? Granica leży
przecież przy 137 GB, a potem ho ho... gdzieś przy 2 TB. Konkurencja jasno
stwierdza, że "Support for large hard drives (2 TB) and partitions (1-2
TB)". Czyżby kolejna niedoróba programistów Symanteca? ;-)

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/