Re: IE7+link = new tab ?

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 10:41:50 MET DST

"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> wrote in message

> Tools -> Internet Options -> General -> Tabs -> Settings -> Open links
> from other programs in

To sprawdzilem na poczatku, moze IE7 inaczej rozumie pojecie current window,
ale
to mi nie dziala. Zreszta odpalenie tego IE z moje programu jest identyczne
z odpaleniem Run... i napisaniem iexplore link.
Zreszta przeprowadz test, daj Run...
iexplore onet.pl
a pozniej
iexpolore wp.pl
Otworza sie dwa okna IE, na kazdym 1 tab, ja bym chcial aby drugie wywolanie
IE otwieralo drugi tab na
istniejacym juz oknie.
Moze bede musial poczekac na jakas lepsza bete tego IE7.

Daniel