Re: Nie wiem... z księżyca kodeki bierze... W2k i MP3...

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 08:29:45 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ec86mn$lke$1@opal.icpnet.pl...

> Szczerze wątpię, żeby kodek siedział w tej bibliotece, zapewne był tylko
> wywoływany przez jakąś funkcję z kernel32.dll. W kernel32.dll nie widać
> żadnej funkcji związanej z odtwarzaniem dźwięku, ona się po prostu takimi
> rzeczami nie zajmuje.

http://www.stanford.edu/~stinson/misc/curr_res/winDOZE/functions/kernel32.txt

No właśnie... tym razem odpaliłem TC znowu na innym empeczu i wspomniany efekt
przyniosło przyblokowanie pliku QUARTZ.DLL. Teraz był na liście wątków, ale
poprzednio na pewno nie! Albo PE nie pokazuje mi wszystkiego, albo łże... Albo
ja już sam nie wiem... Pomacam to szerzej po pracy.

--
LH
Mleko-czeko mleko-lada,