Re: Nie wiem... z księżyca kodeki bierze... W2k i MP3...

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 09:14:26 MET DST

Użytkownik "c97" <nie.podam.bo.dostaje@duzo.spamu.pl> napisał w wiadomości
news:ec86oh$eeo$1@news.task.gda.pl...

> Bzdury pleciesz, mp3 w kernelu? haha, dobry żart.

Acha, bzdury, że nie należy go ruszać?
To wytłumacz mi teraz, dlaczego inny wątek z jego udziałem nie spowodował
zatrzymania muzyki?
Jak dam radę zrobię zrzut okien. A Ciebie proszę o wstrzymanie się od śliskich
słów.

> Kernel32.dll zarządza procesami przez co wstrzymując go automatycznie
> zatrzymałeś podległe mu procesy. Proste.

Jak widzisz, nie bardzo.
Zarzucasz mi plecenie bzdur, w sytuacji, kiedy usiłuję rozwiać swoją
wątpliwość, bo napotkałem coś, co mi się wydaje dziwne i nierealne. Opisałem
to, a Ty od razu z byka... nieładnie...

--
LH
Mleko-czeko mleko-lada,