Re: Brak litery dysku

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 13:25:38 MET DST

Dnia 19-08-2006 o 11:27:53 Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Eeeeech.... może poinformujesz nas jakie jeszcze masz zabawki na
> pokładzie, hmmm? Zajmij się poprawnym skonfigurowaniem tego GAG-a albo
> wywal go w cholerę, bo to on Ci robi psikusy.

To jak w najprostszy sposób dodać nowy system?
Miałbym jeden dysk z XP i drugi z Win98 (z win98 potrzebuję tylko DOS).
Mogę zrobić tak, że odłączę dysk z XP a w jego miejsce wstawię czysty dysk
i na nim zainstaluję Win98. Potem podłączę ten z XP. Czym zamiast GAG-a
mogę wybrać, który system ma wystartować?

Robert