Re: Brak litery dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 11:27:53 MET DST

Użytkownik "Robert Wańkowski" <robwan@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ec5hq3$304$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki"

> Nie ma takiej możliwości.

> Coś się wyjaśniło. Testdisk pokazał, że ta partycja, której nie widzę
> jest ukryta (hide). Zapisałem ją w Testdisk. Po resecie jest ok. Widzę
> ten dysk! Ale...... wszystko jest dobrze do czasu jak bootmenagerem
> (GAG) uruchomię drugi system, który jest na tej partycji dysku, która
> jest widoczna cały czas.
> Opiszę to inaczej. Dysk X ma dwie partcje. Pierwsza A ze starym
> niedziałającym XP i druga partycja B z Win98. Jak bootuję Win98
> (partycja B) to partycja A staje się niewidoczna (atrybut hide).
> [...]

Eeeeech.... może poinformujesz nas jakie jeszcze masz zabawki na
pokładzie, hmmm? Zajmij się poprawnym skonfigurowaniem tego GAG-a albo
wywal go w cholerę, bo to on Ci robi psikusy. Ukrywanie pierwszej
partycji w tym wypadku nie ma najmniejszego sensu, gdyż Windows 98
partycji NTFS i tak nie zobaczy. Głupi program ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/