Re: Blokada klawisza POWER na klawiaturze - czy realne?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 00:06:24 MET DST

Użytkownik "Marsjanin" <08.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał w wiadomości
news:18hbhlwtiov8a.dlg@marsjanin.tk...

> OK, nie wnikam. Niemniej mnie zadziwiasz...

Cóż, mogę powiedzieć - przyczyny zdrowotne, że tak powiem - zastałe palce i na
innej klawie gubią sie na potegę.

> As You wish. W sumie to na ten temat może lepiej popytać na

I zyczenie, i konieczność.

> pl.comp.pecet ... Może ktoś tuningował klawiaturę?

W tym sek, że nie chcę ani kawałek w nią ingerować, poza rozbiórką na detale w
celu umycia, a programowo - już wspomniałem jak. Kondona na guziczek sobie
zrobię i powinno coś pomóc. W razie konieczności szybkiego nacisnięcia, po
prostu kondona się zdejmuje i naciska. Czekam tylko, aż kupię nowy HDD i
potestuję sobie inne systemy.

--
LH
Mleko-czeko mleko-lada,