Re: Luźniejszy temat - programy na pendrive? :)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 23:34:34 MET DST

** Michal Kawecki wrote:

> Remote Administrator Viewer

Nie używam.

> freeCommander

Mam Far. ;)

> TC PowerPack z kompletem pluginów - wersja mobilna na USB
> (załatwia wszystko, włącznie z nagrywaniem CD i podglądem plików i
> archiwów wszelakiego formatu)

J/W

> Drive Snapshot

Co to? Szukam czegoś do rozsądnego manipulowania partycjami...

> Robocopy
> Bat2Exe converter

Raczej mi niepotrzebne.

> Avast Home

Mam.

> ETrust trial 1 year

Co to? :)

> Fajo XP Security Extension for XP Home

Właśnie to dodałem.

> Hardlinker
> junction.exe
> NTLink

Nie przyda mi się w warunkach polowych. :)

> HiJackThis
> Windows Defender
> SpyBot
> Ewido Micro
> Windows Worm Door Cleaner
> Process Explorer
> BeyondLogic TrustNoExe
> Gmer

Do tego wszystkiego nie wystarczy jeden dobry program? Ja w miarę ufam
Adaware i AVast (w tandemie).

> MailPassView
> Protected Storage PassView
> RockXP
> DreamPack PL

To w ogóle nie wiem do czego (w sensie co to robi, a nie po co Ci to)?

> TameDOS

Oldskool. ;)

> TweakUI

Dodałem sobie przed chwilą PowerToys - tam to jest zdaje się tylko w
starszej wersji.

> X-Teq X-Setup
> BeyondLogic Shutdown
> Netstumbler
> OpenOffice (najnowszy)

> I jeszcze takie tam... ;-)

No właśnie o to chodzi, szukam pomysłów na ultimate-pendrive-content. ;)

> A do poważniejszych działań mam pod ręką płytkę Ultimate Boot CD,
> zarówno w wersji dla DOS jak i Windows PE (jest świetna).

Ja mam minicd z sysrescd. :)