Re: Luźniejszy temat - programy na pendrive? :)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 23:23:57 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:ec2hkt$86c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jakie programy (installki itp.) nosicie na pendrive? U mnie jest:

Remote Administrator Viewer
freeCommander
TC PowerPack z kompletem pluginów - wersja mobilna na USB
(załatwia wszystko, włącznie z nagrywaniem CD i podglądem plików i archiwów
wszelakiego formatu)

Drive Snapshot
Robocopy
Bat2Exe converter

Avast Home
ETrust trial 1 year

Fajo XP Security Extension for XP Home
Hardlinker
junction.exe
NTLink

HiJackThis
Windows Defender
SpyBot
Ewido Micro
Windows Worm Door Cleaner
Process Explorer
BeyondLogic TrustNoExe
Gmer

MailPassView
Protected Storage PassView
RockXP
DreamPack PL

TameDOS
TweakUI
X-Teq X-Setup
BeyondLogic Shutdown
Netstumbler
OpenOffice (najnowszy)

I jeszcze takie tam... ;-)

A do poważniejszych działań mam pod ręką płytkę Ultimate Boot CD, zarówno w
wersji dla DOS jak i Windows PE (jest świetna).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/