Re: czemu nie odzyskalem danych?

Autor: Zawias <uvatr_at_tnmrgn.cy>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 10:11:52 MET DST

sTav wrote:
> Użytkownik "Zawias" <uvatr@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
>
> Może ktoś w czasie tych 3 tygodni ktoś defragmentował dysk lub
> zwyczajnie ten komp/dysk jest znacznie intensywniej używany od tego
> pierwszego.

no tak - mnie rowniez taka mysl przyszla do glowy w pierwszej chwili
ale: na tym kompie pracuje tylko ja (i to sporadycznie), a przynajmniej tak
myslalem, dopoki ktos mi nie skasowal danych :) nie robilem defragmentacji,
a intensywnosc pracy... no coz - te dane wrzucam na dvd
i wtedy dopiero kasuje
za to na kompie nr I (z ktorego czesc danych odzyskalem), codziennie kasuje
sie i zapisuje gigabajty danych :0

--
pzdr
Zawias