Re: odzysk danych skasowanych przypadkowo

Autor: cudaczek <edward.kasprzyszak_at_neostrada.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 10:31:20 MET DST

> Pozdrawiam, argothiel
Witam!
Dziekuję za potrzymanie mnie na duchu - do dziś kilku informatyków (każdy
inaczej) próbuje mi cos pomóc, kilka róznych programów mam do odtwarzania
plików i nie jest to łatwe, bo zostały tylko puste nazwy katalogów, gdzie
były "pdf'y" i "doc'y". Dziś zajmie sie tym zawodowy informatyk-policjant
specjalizujacy sie w odzysku tego typu danych.
Pozdrawiam
Ela