Re: czemu nie odzyskalem danych?

Autor: zakr <adres_at_mail.w.stopce>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 19:22:02 MET DST

Użytkownik "Zawias" napisał:

> I jeszcze jedno - jakiego oprogramowania uzywaja profesjonalne firmy
> odzyskujace dane? Chodzi mi oczywiscie o pierwsze podejscie, zanim dobiora
> sie do dysku na powaznie (z mlotkiem). ;)

Firmy stosują prawdopodobnie własne oprogramowanie. Do tego odpowiednie
laboratorium sprzętowe i wiedzę jak z tego korzystać. Jeśli ta dane były
ważne, to odeslij raczej dysk do takiej firmy.
Software, dostępny na rynku odzyskuje dane pod warunkiem że nie zostały one
zamazane innymi danymi. Firmy specjalizujące się w odzyskiwaniu danych
chwalą się że odzyskują dane zamazane nawet 2-3 krotnie. Tyle że takie
odzyskanie to kilkaset tysięcy lub nawet milionów PLN.

--
Pozdrawiam
Zakr