Re: padł mi angielski XP

Autor: Janusz Pawlowski <universis_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 09:14:41 MET DST

Janusz Pawlowski napisał(a):

> Kupiłem sobie laptopa - razem z windowsem i licencja na niego.

dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Przeprowadziłem wtórną instalację XP
w starym katalogu w nadziei że już instalator nie będzie mnie pytał
o hasło /numer przy instalacji/ to właśnie najbardziej chciałbym
pozyskać ze starej instalacji poniewaź kupiłem laptopa z licencją na
XP, a tą nalepkę na laptopie ma trochę sfatygowaną i nie mogę odczytać
kilku cyferek - w tej sytuacji najbardziej pożądanym było by zczytanie
tego numerku ze starego rejestru systemu - tylko jak to zrobić jeśli ma
się dostępną tylko linię poleceń w trybie odzyskiwania systemu,
a może da się w ogóle inaczej zczytać ten klucz ? bardzo proszę o pomoc.

PS : przed instalacją w nowym katalogu zarchiwizowałem katalog
windows i wroćilem obecnie do niego - tj. skasowałem "nowo-starą"
instalację i rozkompresowałem zarchizowany katalog windows.