dwa ekrany i otwieranie aplikacji.

Autor: Tomasz Kobus <diunida.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 20:26:02 MET DST

Witam, mam taki problem, mam ustawione dwa wyjścia z karty graficznej
(monitor i TV), i mam taki problem, od niedawna program pocztowy (nie
OE) otwiera się na TV, gdzie to można zmienić, czy to ustawienia
windowsa, czy specyfika tego programu? (niedawno otwierał się na
prawidłowym wyjściu (na monitorze), jak drugi (TV) jest wyłączony, to
jest poprawnie.

jakieś pomysły?