Re: dwa ekrany i otwieranie aplikacji.

Autor: Tomasz Kobus <diunida.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 12:10:53 MET DST

On Mon, 14 Aug 2006 20:26:02 +0200, Tomasz Kobus
<diunida.bezspam@t.k.pl> wrote:

>Witam, mam taki problem, mam ustawione dwa wyjścia z karty graficznej
>(monitor i TV), i mam taki problem, od niedawna program pocztowy (nie
>OE) otwiera się na TV, gdzie to można zmienić, czy to ustawienia
>windowsa, czy specyfika tego programu? (niedawno otwierał się na
>prawidłowym wyjściu (na monitorze), jak drugi (TV) jest wyłączony, to
>jest poprawnie.
>
>jakieś pomysły?

Program wrócił do poprawnego ekranu, jeszcze nie wiem dlaczego,
kombinowałem z różnymi ustawieniami:
wyłączone drugie wyjście, program w pełnym oknie na pierwszym ekranie
włączone drugie wyjście, program w małym okienku na pierwszym ekranie
itd....

oczywiście po każdej operacji restart kompa, i niestety nie weim kiedy
się poprawiło :(

jak sie dowiem dokładnie to napiszę.