Re: Jak zatrzymać dysk twardy

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 22:15:32 MET DST

Dnia Wed, 9 Aug 2006 21:37:50 +0200, Marsjanin tak nawijal:

> Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to środa, 9-go. Nieco po 12-ej.
> Nagle zza rogu saikokila@gmail.com wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
>
> Jeśli systemowy cały czas pracuje, a żaden program nie odwołuje się do
> dysku, który ma spać (sprawdź udostępnione foldery dla p2p lub innych
> "serwerów"), to dlaczego nie włączyć w Opcjach Zasilania wyłączania
> dysków twardych po x minutach? Ja tak mam... Co prawda na Windows ME
> (może tu jest pies pogrzebany?) i działa świetnie. BTW powody mam te
> same, co Ty.

Wiem, ze offtopicznie, ale ja rozwiazalem to tak:
bloczek wodny, calosc w welenke, to w mase do rynien,
a to w puszke po starym cdromie.
Tak dobrze zadzialalo, ze nawet scsi 15k by fujitsu
(kto slyszal, ten wie, ze to dla gluchych jest sprzet)
zapakowalem i jest bloga cisza.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...