Re: Aktualizacje

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 22:19:53 MET DST

Dnia 2006-08-09, *smietus* napisał(a):

> nie oto mi chodzilo :) chodzilo mi o ściagniecie z serwerów MS wersji
> instalacyjnych tych up-date'ow jak to zrobic ?

http://support.microsoft.com/kb/913086
Albo downloads.microsoft.com i mozolne wydłubywanie pojedynczych paczek z
aktualizacjami.
Zresztą podany przez Markusa Autopatcher większość tej brudnej roboty
"odwala" za Ciebie. Ktoś już te poprawki zebrał do kupy i opatrzył w ładny
i wygodny (podobno - nie używałem) instalator umożliwiający instalację
wszystkiego lub tylko wybranych łatek.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]