Problem z drugim kontrolerem domeny

Autor: salo <kamil.piotrowski_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 12:44:37 MET DST

Witam

Potrzebuje wskazówki z postawieniem drugiego kontrolera domeny.

Zainstalowalem drugi win 2003 serwer i jako pierwszy krok
skonfigurowalem na dwa rózne sposoby DNS ( jak jeden sposób mi nie
dzialal ( DNS dzialal jako DNS ale nie moglem zainstalowac Activ
Directory, spróbowalem drugiego )

1) Oddzielny DNS z wlasnymi wpisami

2) DNS podrzedny pobierajacy strefy z pierwotnego DNS ( uruchomionego
na kontrolerze domeny ), nastapil transfer stref z pierwotnego na
podrzedny.

Przy jednymi i drugim sposobie, gdy chcialem zainstalowac Activ
Directory ( podrzedny kontroler domeny ), system prosi o wskazanie
domeny i tu pojawia sie problem, nie moze znalezc mojej domeny, a
konkretnie ,, nie moze sie skontaktowac z kontrolerem domeny Active
Directory dla domeny" ( dokladny opis bledu ,,Nie znaleziono
zadnych rekordów dla kwerendy DNS" )

Dodatkowo nadmieniam ze ten nowy serwer moge dodac do pierwotnej
domeny ( jako zwyklego hosta ), mimo tego problem pojawia sie.

Z góry dziekuje za pomoc