avivo ?

Autor: Dk <amidar2_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 12:20:20 MET DST

Witam.

Posiadam Radeona X1600Pro na AGP. Zachcialo mi sie sprawdzic jak dziala
avivo, ktorym sie chwali ATI. Wzialem krotki 5-minutowy filmik w mpeg-2 i
okazuje sie ze kompresja do divx trwa dluzej niz np dr.divx-em ktory
korzysta tylko z procesora. Malo tego podczas kompresji z wykorzystaniem
avivo obciazenie procesora wynosi przez caly czas 100%. Jest to normalny
objaw czy cos mam nie tak ?
Mam zainstalowane omegi oparte na catalystacg 6.5 dodatkowo doinstalowany
CCC (do wersji 6.5) i avivo encoder do tej wersji. I jeszcze jedno pytanie.
Czy sa jakies bardziej przyjazne programy korzystajace z avivo niz to co
zrobilo ATI ? CCC doprowadza mnie do bialej goraczki.

Ps. Z gory dzieki za info