Jakie haslo dla administratora

Autor: George <jerzy_at_NOSPAM.plieth.com>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 14:08:52 MET DST

Witam,
Coś mi się tam skiepściło w WinXP i postanowiłem to naprawić. Wrzuciłem
dysk instalacyjny, zawinszowałem sobie naprawę systemu, po czym pojawiło
się okienko dos'owe z żądaniem podania hasła dla administratora!
Naprawdę to nic nie jest u mnie zahasłowane, więc co mam wpisać?
Kliknięcie Enterem skutkuje li tylko ponownym pojawieniem się tego żądania.
Dzięki za pomoc,
Jurek Plieth.

--
http://plieth.com