Re: W Uruchom co jakiś znika historia wpisów.

Autor: <krz56_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 20:06:33 MET DST

> In news:772e.0000007c.44d1d38f@newsgate.onet.pl,
> Krzysiek <krz56@poczta.onet.pl> typed:
>
> Uruchom edytor rejestru, Start/uruchom/regedit i przejdz do kluczy:
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
> wartosc DWROD "*ClearRecentDocsOnExit*" = *1 zmien na 0* lub usun ten zapis.
>
> BTW pisalem o tym wielokrotnie:
> http://groups.google.pl/groups?
lnk=hpsg&q=ClearRecentDocsOnExit+uruchom+palusi%C5%84ski

> --
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
> http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy

Niestety w rejestrze tego kompa (Win xp Pro) są nieco inne wpisy, mianowicie:
USER: http://img477.imageshack.us/img477/20/userit4.jpg
MACHINE: http://img311.imageshack.us/img311/1020/machinepe9.jpg
Krzysiek.