Re: "Zatkanie" litery dysku

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 11:34:19 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < JoteR
>subst,

Nie działa. Subst na d: da mi tyle, że jak podłączę dongle, nie będę
mieć widocznego tego substa (albo dongle'a; nie pamiętam).

>net use,

OISNM, podobnie.

>poza tym możesz przypisać jednej partycji kilka literek.

??? Jak?
Jak dotąd znalazłem, że mogę przypisać literę i zamontować w
katalogu (katalogach). Ale wielu liter na raz nie znalazłem. A to by
rozwiązało problem.

>Sposobów jest sporo (z tym że niektóre mogą nie zadziałać przy starcie
>systemu z włożonym donglem), ale czy nie lepiej ujednolicić liternictwo na
>wszystkich maszynach?

Nie. Bo na części maszyn jest partycja d: będąca partycją "serwisową", a
na niektórych jest g:, na której użytkownicy mogą zapisywać tymczasowe
pliki (są z grubsza dwa rodzaje stacji roboczych).

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft Office 2000: Nic Cię nie przeraża
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.