Re: Serwer plików, a konta lokalne na stacjach

Autor: Marek Lubiński <mlubinski_at_no.spam.data.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 09:24:15 MET DST

"Sonix" <sonix111.wytnij.tralala.tralala@gmail.com> wrote in message
news:eaq6qj$jti$1@inews.gazeta.pl...
> No właśnie tak powinno to działać, ale nie wiem czemu, (może w GPO jest
> coś ustawione? lecz nie umiem tego odnaleźć)
> na tych komputerach przechowywane jest tylko 1 hasło lokalne, jak dodaję
> następne to poprzednie znika
Nie bardzo rozumiem. Ja sobie wyobrażam tak sytuację:
serwer plików, na nim trzy katalogi (przykladowo): Finanse, IT, Zarząd
załóżmy że jest jeden na którym logują się 3 userzy, z których jeden jest
prezesem, drugi informatykiem, trzeci księgowym. i odpowiednio muszą mieć
dostęp TYLKO do: Zarządu, IT oraz finansów.
więc tak powinna wyglądać struktura:

Active Directory: tworzysz 3 nowe konta domenowe: PREZES, INFORMATYK,
KSIĘGOWY
do każdego folderu dodajesz odpowiadającą osobę (do Zarządu do grupy
zabezpieczenie dodajesz PREZES, do IT INROMATYK itp) i nadajesz tej osobie
prawa zapisu (lub odczytu)
i wten sposób jeśli do komputera zaloguje się lokalnie prezes i uruchomi np
BAT-a który mapuje mu zasób ZARZĄD (wykorzystując nazwę użytkownika PREZES
oraz jego hasło) to nie ma siły - musi mieć dostęp. Tak samo z
pozostałymi.Mam nadzieję zę to zrozumiałe :D
tak czy inaczej napisz na maila, to pomogę, bo AOL-em szybciej będzie :D