Re: Prywatnosc.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 01:07:16 MET DST

** habros wrote:

> No chyba bardziej Jabberowi.Bo watpie zeby:

> - Ktos tam znal jezyk polski
> - Znal moich znajomych i mogl wyciagnac wnioski.

Ach. Znowu założenia... :)

> Nie wiem kto i czy.

Ale wiesz, że istnieją środki aby temu zapobiec?

> Wiem natomiast ze takie programy istnieja .

Ale zanim zadziałają muszą zostać zainstalowane, więc kwestią nie jest
to czy istnieją (bo istnieją), ale w jaki sposób znalazły się w
systemie? BTW istnieją również przejściówki wtykane między port na
płycie, a klawiaturę, również działają. Ale pytanie pozostaje to samo.

> I napewno latwiej taki program wrzucic adminowi mojej sieci niz
> jakiemukolwiek innemu uzytkownikowi sieci.

Najłatwiej to jest wrzucić takiej osobie, co ma fizyczny dostęp do
Twojego kompa i login administratora. :)

Ale tak - masz rację, łatwiej coś takiego wrzucić z sieci lokalnej niż
z globalnej, o ile nie spełniasz podstawowych zasad bezpieczeństwa.