Re: Prywatnosc.

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 15:32:29 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):
> [...]

chyba istanieja wtyczki do samego gg szyfrujace

> Najłatwiej to jest wrzucić takiej osobie, co ma fizyczny dostęp do
> Twojego kompa i login administratora. :)
>
> Ale tak - masz rację, łatwiej coś takiego wrzucić z sieci lokalnej niż
> z globalnej, o ile nie spełniasz podstawowych zasad bezpieczeństwa.

genalnie miej konto z prawami administratora z haslem (uwaga domyslnie w
xp jest konto administrator bez hasla, a ty procujesz na swoim innym,
tez z prawa,mi administratora, wpisz w start|uruchom
control userpasswords2
  i tam masz zarzadzanie uzytkownikami, po prostu wyklacz albo nadaj
haslo administratorami, innym osobom, nop matce mozesz zrobic konto
ograniczone, mniejsze prawdopodobienistwo ze "nasmieci" np bez hasla.

uzywaj antywirusa, ale nie avasta, bo jest do dupy, i jakiegos firewalla

Ale przede wszystkim nie ufaj linkom jakie dostajesz od nieznajmoych w
mailach czy gg. i troche rozwagi z lazeniem po necie.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)