Re: Blokada klawisza POWER na klawiaturze - czy realne?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 22:21:29 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:ear0vg$9m$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Weź sobie spraw normalną klawiaturę - bez takich przycisków. :)

Chwilowo awykonalne...
Przycisk jest mi zresztą potrzebny. Mam na myśli jego przechwycenie, aby
"uczłowieczyć" proces zamykania systemu, nawet kosztem zwiększenia potrzebnego
na to czasu.
Najgorsze, że naciśnięcie tego przycisku nie dość, że zamyka system
bezwarunkowo, to jeszcze nie powoduje wyłączenia zasilania, system kończy się
zamykać z komunikatem "Teraz możesz bezpiecznie wyłączyć komputer",
wyświetlonym w rozdzielczości 640x480...
Nie wiem, czy to da się przemapować.

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl