Re: badanie dysku przy bootowaniu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 22:12:32 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:eaqssp$k8q$2@nemesis.news.tpi.pl...
> w2k;
> gdzie w konfig. systemu mozna zmienic, by system przed zabootowaniem nie
> badal (nie skanowal ?) dyskow/partycji w poszukiwaniu bledow ? Jest tak
> zawsze w przypadku gwaltowanego zamkniecia systemu, ale cos mi sie zdaje,
> ze
> nie tylko wowczas. A wiec - gdzie to skanowanie "odklikac"?

 A jesteś pewien, że to właśnie rozwiąże Twój problem? Co będzie, jeśli na
partycji pojawią się prawdziwe błędy, a Ty ich w porę nie usuniesz? Na
partycji FAT32 można narobić sobie wówczas niezłego bałaganu. Lepszym
rozwiązaniem jest, m.in. z tego powodu właśnie, przejście na NTFS.

Ale proszę bardzo: poleceniem chkntfs można sterować zachowaniem się
procedury automatycznego sprawdzania woluminów.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/