Re: badanie dysku przy bootowaniu

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 23:13:11 MET DST

Michal Kawecki news:131rae.8rv2.ln@kwinto.prv napisal [-a]
> Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
> A jesteś pewien, że to właśnie rozwiąże Twój problem?

oczywiscie, ze jestem pewien :)
Wyklucze ze sprawdzania, a sprawdzany jest wyjatkowo dlugo, dysk podpiety
via USB (magazyn + inne tam sprawy), chyba jednak wyklucze partycję na hdd,
na ktorej intstalowane sa wszelkie programy, oraz jeszcze jedna - inny
magazyn. Pozostanie sprawdzanie systemowej, ktora sprawdza sie piorunem.

Ale: co oznacza "wykluczenia dyskow nie sa zapamietywane pomiedzy
wywolaniami" ?

1.
Czy chkntfs /x d: odhaczy sprawdzanie partycji d: az do momentu
przywrocenia domyslnych ustawien, tzn przy kazdym bootowaniu bedzie
pomijana?

2.
Skoro "wykluczenia dyskow nie sa zapamietywane...", to jak zaprogramowac
_stale_ pomijanie _serii_ partycji? Tzn jaka jest skladnia polecenia dla
kilku partycji?

> Ale proszę bardzo: poleceniem chkntfs można sterować zachowaniem się
> procedury automatycznego sprawdzania woluminów.

Jest znana jakas sumarycznie patrzaca na tego rodzaju polecenia strona?
kompendium "dosowo-systemowe" dla w2k.
dzieki.